donderdag 20 september 2018

sponsors...1

sponsors...

de afgelopen weken zijn Wouter en ikzelf bezig met onszelf voor te stellen bij mogelijke sponsors.
Beiden hebben we een lijstje met vooral mensen op die we persoonlijk kennen. De eerste stap is zo gemakkelijker gezet, want privé-sponsors zoeken om ons te steunen in ons avontuur zal geen gemakkelijke opdracht worden.
We kunnen er ook voor kiezen om alles zelf te bekostigen, maar elke steun die we kunnen vinden is altijd welkom volgens mij. Om jullie een idee te geven, de entry-fee om ons als duo in te schrijven kost USD 6.222,28. In euro's een slordige € 5.364...
De komende weken zal ik dus af en toe, dat hopen we toch, een nieuwe sponsor aan jullie voorstellen,
want je komt er niet zomaar in Capetown.

Op de dag dat ik met zekerheid wist dat we een team gingen vormen (17 augustus), hadden we
's avonds een Squadra feestje. Deze keer bij onze kapitein van de ploeg. We hadden wat te vieren, eigenlijk al het ganse seizoen. De sfeer in onze Squadra is fantastisch.
Ik wist niet of ik het hen zou vertellen. De aandacht moest bij het feestvierende koppel blijven.
De toon was onmiddellijk gezet. Mooi weer, alles piekfijn in orde, gezellig, alle gasten enthousiast, lekker eten... Na K&K quiz werd spontaan gedanst. Dat tot we naar huis vertrokken... Er werd gelachen, gezongen, optredens... de rest verklap ik jullie niet. Het werd een onvergetelijke avond.
Plots vond ik het moment gekomen. Aan tafel tikte ik tegen mijn glas en vertelde ik mijn komende avontuur.

Na 5 minuten uitleg keek Wim me aan en zei luidop; 'Nino, ik ben je eerste sponsor, voila! Ik kijk voor jullie kledij! Bioracer, alles wat je nodig hebt! Wuk peis je? '
Ik moest niet nadenken, ik stak mijn hand uit en kreeg een stevige handdruk terug. We hadden onze eerste deal! Super, niet verwacht, ook niet gevraagd, gewoon spontaan! Machtig.

En eerlijk gezegd, we kunnen niet starten als we geen kledij hebben. Dus een heel belangrijke deal was binnen.
Zo, uit het niets. Ik was even van mijn melk, echt. Dit deed deugd.
Ik nam mijn ipad. Zocht 'Shakira- This is Africa' op, stond recht op de bank en we dansten samen de ganse avond, eeeuhhhh... nacht door.

Graag stel ik dan ook met trots onze eerste sponsor voor. Een aandachtige lezer zal gezien hebben dat onderaan mijn post steeds DHooghe Beachcleaners stond.
Wim D'Hooghe runt samen met zijn broer Hans, beiden fervente fietsers (lees heel goeie fietsers), het familiebedrijf DHooghe Beachcleaners te Moorslede. Er worden machines gebouwd die de stranden terug proper maken. Niet alleen aan de Belgische Kust, maar over de ganse wereld rijden dergelijke machines rond. Het kan dus goed zijn dat je deze zomer op een mooi proper strand lag te zonnen die de nacht ervoor werd opgekuist door een van zijn machines. Check even hun website om een idee te hebben van de omvang van dergelijke machines. Zelf heb ik deze machines van dichtbij gezien in de atelier. Van de Junior tot de Matador. Best een sterk staaltje techniek.
http://www.beachcleaners.net/

Vandaag kreeg ik uit de handen van Wim onze eerste DHooghe Beachcleaners wielertrui. De beste kwaliteit via Bioracer, speedwear. De komende maanden komen hier zeker nog namen bij op de trui.
Hoe het design er zal uitzien, hou ik nog even geheim. Tot op de persvoorstelling.
Als jullie suggesties hebben, stuur ze zeker door!!! Willen jullie bv. een touch of PH.SDG erbij, welke kleur...   alles is nog mogelijk!

Langs deze weg wil ik dan DHooghe Beachcleaners bedanken voor het vertrouwen. Want je kan nog zo goed getraind hebben, als het tussen je oren niet goed zit, geraak je geen meter vooruit.

Sport ze en tot binnenkort!

Sponsored by DHooghe Beachcleaners.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten