maandag 22 oktober 2018

Hoofdsponsors...

Als er over kinderen gepraat wordt, dan hoor ik steeds vaker de zin; ' Toen wij klein waren dan...'
Ikzelf betrap me er ook vaak op.
Toen ik klein was, dan woonde ik in Zonnebeke. Ik liep er lagere school in de plaatselijke jongensschool. Dat bestond toen nog. Een basisschool met enkel jongens. Ik passeer er nog dikwijls als ik ga trainen in de Westhoek. Ondertussen heet de school GBS De Zonnebloem.
Ik woonde in een nieuwe wijk, de Voerman. Net naast het Boudewijnpark, waar mijn ouders eerst woonden. Er stonden nog niet veel huizen. Schuin voor ons woonde Xavier. Hij was 1 jaar ouder dan ik. Afspreken deden we dan nog door in de straat voor de deur heen en terug met de fiets te rijden, hopend dat hij zou merken dat ik buiten mocht spelen.
Buitenspelen, het belangrijkste van de dag toen.
Op het einde van de wijk was er het 'pleinschke'. Een stuk grond met gras bezaaid, wandelpad errond, enkele banken en wat bomen. Daar lag de heilige grond voor de verschillende voetbalmatchen die we daar hebben gespeeld. Tot het donker werd, scoorden we prachtige wereldgoals tussen 2 pas geplante bomen. Nu spelen ze FiFa op de Playstation...
Elk jaar, de periode eind juni, was het onze go-car die voor speeltijd zorgde. De 24u Rally van Ieper, zo noemde het nog, passeerde 2 straten verder. Overdag reden we met onze go-car onze eigen KP. We deden het rubber van de plastieken wielen en we driften op het wandelpad de snelste tijden. Ik kon vlug met de auto rijden, waarschijnlijk heb ik daar leren sturen...
Nu spelen ze Fast and Furious of Asphalt 8 op de iPad...
Daarna speelden we Roland Garros en ging het verder met de Tour de France. Kilometers heb ik tegen de chrono gereden. Braakliggende stukken grond dienden als bmx-parcours. Tot het donker werd. Onze moeders moesten hun keel smeren na het meermaals roepen dat we naar binnen moesten.

Maar wij verhuisden naar Jabbeke en Xavier zag ik nog zelden.
Pas jaren later kwam ik hem terug tegen. Onlangs via Facebook werden we opnieuw vrienden. Net zoals onze kinderen nu heel veel (online)vrienden hebben...

Xavier heeft ondertussen zijn eigen zaak.
Zo kom ik tot onze nieuwe sponsors.
Vroeger droomde ik er elk jaar van om ooit aan de start te staan van de Tour de France. Nu zal Xavier me helpen om aan de start te staan van de 'Tour' voor mountainbikers.
Hij is onze hoofdsponsor samen met zijn collega Rudi Van Thienen.
Archi-co.be is een architecturaal tekenbureau. Dit zowel voor particulieren als professionals. Bekijk zeker eens hun website, www.archi-co.be. Hun referenties zijn echt wel de moeite. Hij werkt samen met Rudi van 2Rebuild.be, daar kan je terecht voor BIM consultancy, modeling en clash controle. Ook op www.2rebuild.be  merk je onmiddellijk de professionele aanpak van beide.
Ze staan in voor het uitwerken van verkoopplannen, meetstaten, bestek, bouwaanvragen en uitvoeringsdossiers. Je kan er ook terecht voor 3D visualisaties. Je loopt dan virtueel binnen in je nieuwe woning zonder dat er al een steen is gelegd. Hun vlotte en correcte manier van samenwerken valt mij direct op. In deze tijden een groot pluspunt als je plannen hebt om te bouwen!

Ik ben er zeker van dat ik tijdens een etappe van de Cape Epic zal terugdenken aan onze leuke tijd die we hadden tijdens het fietsen in de straat.
Ik wil dan ook Xavier en Rudi bedanken voor het vertrouwen dat ze in ons hebben.

Deze week is een rustige trainingsweek met nog enkele sponsorafspraken op de agenda. Hopelijk kan ik jullie de komende dagen nog meer vertellen hierover.
Zondag 28 oktober ben ik aanwezig op de grote sportbeurs Will te Kortrijk Expo.
Will is the event to improve your sports performance.

Met wie ik daar zal samenwerken is nieuws voor de volgende post!
Ik kan je al verklappen dat ik daar een nieuwe lactaattest zal afleggen.

greetz


sponsored by Archi-co, 2 Rebuild and Dhooghe Beachcleaners.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten